Meezingen - Lid worden

Kun je van blad lezen en zelfstandig door thuisstudie je partijen instuderen?

Spreekt onze muziekkeuze je aan?

We repeteren:

donderdagavond van 19.45 tot 22.00 uur

in de Noorderkerk (1e Schuijtstraat 11, 2517 XB) in Den Haag

Wat bieden we je?

Zingen bij het Haags Kleinkoor betekent dat je zingt in een koor waar ieders stem letterlijk telt. Daarom werken we dus hard aan zuiverheid en muzikaliteit.

Omdat we vaak optreden, is er altijd een doel om naar toe te werken. We hebben een grote afwisseling in de muziek die we zingen. We vinden zelf de sfeer erg goed en dat is ook de reactie die we van nieuwkomers krijgen.

Wat vragen we van je?

Als je zingt bij het Haags Kleinkoor, verwachten we dat je zelf je partijen instudeert. Voor de aanwezigheid op de repetities hebben we geen regels. We gaan er vanuit dat iedereen er wil zijn en alleen moet verzuimen als omstandigheden dat verhinderen.

Interesse - Auditie - Stemtest

Als je interesse hebt in het Haags Kleinkoor, vul onderstaand formulier in. Onze dirigent neemt dan contact met je op. Hij zal ook een afspraak maken voor een stemtest.

Opmerking: De met * gemarkeerde velden zijn verplicht.