Zomeravond Muziek

Wij nodigen je uit voor een informele avond met mooie muziek. Het koor zal als geheel zingen, daarnaast laten de koorleden horen wat ze muzikaal nog meer in hun mars hebben. Kom naar deze avond en beleef een vrolijke start van je zomer!

Ben je tenor en op zoek naar een koor? Dan is dit een uitgelezen gelegenheid om met ons kennis te maken.

Datum:   donderdag 20 juni 2024

Tijd:        20.15 uur

Locatie:  Noorderkerk, 1e Schuytstraat 11, 2517 XB Den Haag

Bijzonderheid:  Na afloop gezellig samen wat drinken met door de koorleden gemaakte lekkernijen.

Toegang: Gratis | Vrijwillige bijdrage achteraf

Aanmelden: Via onderstaand formulier - dit met oog op de catering

Opmerking: De met * gemarkeerde velden zijn verplicht.