Kerstconcert

'Vom Himmel hoch - Friede auf Erden'

De voorverkoop voor dit concert is gesloten. Er zijn nog voldoende plaatsen en je kunt aan de ingang van de kerk betalen. Dat kan ook digitaal.

Je kunt genieten van mooie kerstmuziek. We zingen afwisselend a capella en met instrumentale begeleiding werken van Kodaly, Reger, Distler, Schop. We zingen verder Christmas Carols en ook klinkt het prachtige orgel van de Lutherse Kerk.

Datum:   zondag 10 december 2023

Tijd:        15.00 uur (kerk open 14.30 uur)

Locatie:  Lutherse Kerk - Lutherse Burgwal 9, 2512 CB Den Haag

Toegang: €17,50 aan de kerk

€10,00 kinderen, scholieren en studenten

Na afloop:  Glühwein met door de koorleden zelfgemaakte lekkernijen.

Bereikbaarheid Lutherse Kerk

Openbaar vervoer:

Halte Grote Markt (tramtunnel): Tram 2 en 6; RandstadRail 3 (34) en 4

Halte Grote Markt (boven): Bus 25 en 130

Lijn 15. Uitstappen bij Kalvermarkt. Wandel door de Grote Marktstraat naar de Lutherse Burgwal (12 min.) en ga linksaf de Lutherse Burgwal op.

Fiets:

Biesieklette fietsenstalling Grote Markt, Laan 6, 2512 GM Den Haag

Biesieklette fietsenstalling Raamstraat 2512 CA Den Haag

Parkeren:
Q-Park Lutherse Burgwal (naast de kerk)

Q-park Grote Markt, Prinsegracht 10-19, 2512 GA Den Haag

P+R terrein Hoornwijck: Je kunt je auto bij Hoornwijck parkeren. Het parkeerticket geeft tevens recht op vervoer per O.V. naar de binnenstad.

Dit concert wordt mede mogelijk gemaakt door: